zaterdag 8 december 2018

8 december


Het is tijd voor uw jaarlijke oogmeting, Lieven

Dat is het onderwerp van een mail die ik krijg van de brillenwinkel waar ik al meerdere brillen gekocht heb. De winkelier ziet daar genoeg reden in om me met mijn voornaam aan te spreken. In zijn gretigheid om nog meer brillen aan mij te verkopen, heeft hij de 's' van 'jaarlijkse' vergeten.

Het idee om elk jaar mijn ogen te laten meten komt niet van mij. Ik laat mijn ogen maar heel af en toe eens meten. Daarvoor ga ik naar de oogarts. Ik geloof nu eenmaal dat die beter geplaatst is om iets over mijn ogen te zeggen dan de brillenverkoper. En dat zijn motieven laten we zeggen onbaatzuchtiger zijn.

Maar goed. Ik heb de mail toch doorgelezen. Tot helemaal onderaan. Daar staat: Hoe beoordeelt u deze mailing? Ik mag kiezen uit thumbs up of thumbs down. Klik ik op het tweede, dan krijg ik: Kunt u deze beoordeling toelichten?

Nee dus. Ik heb al genoeg tijd met de spam van de brillenboer verprutst. En dan dit stukje hier ook nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten