Het
is tijd voor uw jaarlijke oogmeting, Lieven.
Dat is het onderwerp van een mail die ik krijg van de brillenwinkel
waar ik al meerdere brillen gekocht heb. De winkelier ziet daar
genoeg reden in om me met mijn voornaam aan te spreken. In zijn
gretigheid om nog meer brillen aan mij te verkopen, heeft hij de 's'
van 'jaarlijkse' vergeten.
Het
idee om elk jaar mijn ogen te laten meten komt niet van mij. Ik laat
mijn ogen maar heel af en toe eens meten. Daarvoor ga ik naar de
oogarts. Ik geloof nu eenmaal dat die beter geplaatst is om iets over
mijn ogen te zeggen dan de brillenverkoper. En dat zijn motieven
laten we zeggen onbaatzuchtiger zijn.
Maar
goed. Ik heb de mail toch doorgelezen. Tot helemaal onderaan. Daar
staat: Hoe beoordeelt u deze mailing?
Ik mag kiezen uit thumbs up
of thumbs down. Klik
ik op het tweede, dan krijg ik: Kunt u deze beoordeling
toelichten?
Nee
dus. Ik heb al genoeg tijd met de spam
van de brillenboer verprutst. En dan dit stukje hier ook nog.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten